Skirtinguose įmonės plėtros ar produkto gyvavimo ciklo etapuose verslas turės skirtingus tikslus ir uždavinius. Reklamos strategija padeda juos pasiekti. Štai keletas pavyzdžių:

  • Pateikite rinkai naują prekės ženklą ar produktą. Šiuo atveju pagrindinis reklamos uždavinys yra motyvuoti vartotojus išbandyti naują produktą, generuoti paklausą, sukelti susidomėjimą ir pasitikėjimą prekės ženklu.
  • Padidinkite prekės ženklo žinomumą, produkto žinomumą. Norėdami tai padaryti, naudokite informavimo kampanijas, trunkančias nuo vieno mėnesio. Tokia reklama ne visada padidina pardavimus. Auditorija žinos apie produktą, bet nebūtinai norės jį pirkti.
  • Padidinkite lojalumą. Pagrindinis uždavinys yra padidinti klientų pasitenkinimą, motyvuoti juos pakartoti pirkimus ir produktų rekomendacijas.
  • Pagerinkite įvaizdį, formuokite požiūrį. Pavyzdžiui, reklamos pagalba reikia sukurti ekologiškos, socialiai atsakingos įmonės įvaizdį. Arba, priešingai, išlaikyti jaunos ir drąsios komandos vaidmenį.
  • Perjunkite dėmesį į kitus produktus. Pavyzdžiui, prekės ženklas yra žinomas kaip ledų gamintojas, tačiau nedaugelis žmonių perka pieno kokteilius. Todėl reklama orientuota į atskirą produktų grupę.
  • Pagerinkite rinkodaros rezultatus. Taigi, norėdami paskatinti paklausą ir pagreitinti apyvartą, jie pradeda akcijas su nuolaidomis ar dovanomis pirkimui, organizuoja loterijas. Jei tikslas yra padidinti pajamas, jie pradeda konversijos kampanijas, kuriomis siekiama padidinti pardavimus, arba aktyviai reklamuoja paketų produktus. Svarbu suprasti, kad jei rodiklių augimas tampa prioritetu, tai gali sukelti pozicionavimo neryškumą ir pakenkti reputacijai.

Tikslai turėtų būti pasiekiami, apibrėžti laike, atsižvelgiant į įmonės išteklius ir dabartinę rinkos būklę. Paprastai reklamos strategija neapsiriboja vienu tikslu, bet apima daugybę užduočių.